Η Ολίβια Χάσεϊ, ηθοποιός γνωστή για τον ρόλο της ως Ιουλιέτα στην ταινία “Ρωμαίος και Ιουλιέτα” του 1968, απεβίωσε στις 27 Δεκεμβρίου 2024, σε ηλικία 73 ετών, στο σπίτι της στο Μπέρμπανκ της Καλιφόρνια, περιτριγυρισμένη από τα αγαπημένα της πρόσωπα.
Γεννημένη ως Ολίβια Οσούνα στις 17 Απριλίου 1951 στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής, η Χάσεϊ μετακόμισε στο Λονδίνο σε νεαρή ηλικία, όπου σπούδασε υποκριτική στην Ακαδημία Θεάτρου Italia Conti. Σε ηλικία 15 ετών, επιλέχθηκε από τον σκηνοθέτη Φράνκο Τζεφιρέλι για τον ρόλο της Ιουλιέτας στην κινηματογραφική μεταφορά του έργου του Σαίξπηρ, κερδίζοντας διεθνή αναγνώριση και το Βραβείο Χρυσής Σφαίρας για την πιο υποσχόμενη νεαρή ηθοποιό.
Μετά την επιτυχία της ως Ιουλιέτα, η Χάσεϊ συνέχισε την καριέρα της με αξιοσημείωτους ρόλους, όπως αυτόν της Παναγίας στη μίνι σειρά “Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ” του 1977, σε σκηνοθεσία επίσης του Τζεφιρέλι. Εμφανίστηκε επίσης σε ταινίες όπως το θρίλερ “Black Christmas” (1974), η κινηματογραφική μεταφορά του μυθιστορήματος της Αγκάθα Κρίστι “Έγκλημα στο Νείλο” (1978) και το “Psycho IV: The Beginning” (1990).
Στην προσωπική της ζωή, η Χάσεϊ παντρεύτηκε τρεις φορές και απέκτησε τρία παιδιά. Ο πρώτος της γάμος ήταν με τον Ντιν Πολ Μάρτιν, γιο του τραγουδιστή Ντιν Μάρτιν, με τον οποίο απέκτησε έναν γιο, τον Αλεξάντερ. Αργότερα, παντρεύτηκε τον Ιάπωνα τραγουδιστή Ακίρα Φουσέ, με τον οποίο απέκτησε έναν γιο, τον Μαξιμιλιάν. Ο τρίτος της γάμος ήταν με τον μουσικό Ντέιβιντ Γκλεν Άισλι, με τον οποίο απέκτησε μια κόρη, την ηθοποιό Ίντια Άισλι.
Η Χάσεϊ αντιμετώπισε προκλήσεις υγείας, διαγνωσμένη με καρκίνο του μαστού το 2008, υποβλήθηκε σε μαστεκτομή και, μετά από περίοδο ύφεσης, ο καρκίνος επανεμφανίστηκε το 2017, οδηγώντας την σε νέες θεραπείες.
Η οικογένειά της, σε δήλωσή της, ανέφερε: “Η Ολίβια ήταν ένα αξιοσημείωτο άτομο, του οποίου η ζεστασιά, η σοφία και η καθαρή καλοσύνη άγγιξαν τις ζωές όλων όσων τη γνώρισαν”.
Η συμβολή της Ολίβια Χάσεϊ στον κινηματογράφο και την τηλεόραση, καθώς και η αφοσίωσή της στις τέχνες, θα μείνουν αξέχαστες, αφήνοντας ένα διαρκές αποτύπωμα στον χώρο της υποκριτικής.