Ο κ. Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), αμφισβητεί έντονα το αφήγημα της κυβέρνησης για τις μειώσεις τιμών, χαρακτηρίζοντάς το ως καθαρά «επικοινωνιακό παιχνίδι». Σύμφωνα με τον ίδιο, η μείωση τιμών που διαφημίζεται αφορά μόλις 32 προϊόντα από έναν κατάλογο 120 κωδικών, ενώ συνολικά υπάρχουν 25.000 προϊόντα στην αγορά. Ο κ. Λεχουρίτης υπογραμμίζει ότι αυτές οι μειώσεις είναι ασήμαντες μπροστά στο συνολικό πρόβλημα της ακρίβειας, τονίζοντας ότι αν η κυβέρνηση δεν παρέμβει ουσιαστικά από την παραγωγή μέχρι το ράφι, οι μικρές μειώσεις σε προϊόντα όπως η οδοντόκρεμα ή η οδοντόβουρτσα δεν θα αλλάξουν την κατάσταση για τον καταναλωτή.
Επιπλέον, επεσήμανε ότι η κυβέρνηση δεν έχει τη βούληση να αντιμετωπίσει την ακρίβεια με ουσιαστικά μέτρα. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι τα πρόστιμα για παραπλανητικές εκπτώσεις και διαφημίσεις δεν έχουν αποφέρει αποτελέσματα, ενώ ορισμένα από τα μέτρα που λαμβάνονται εξυπηρετούν περισσότερο επικοινωνιακούς σκοπούς παρά την πραγματική ανακούφιση των καταναλωτών από τις αυξανόμενες τιμές στα βασικά είδη διατροφής και άλλες κατηγορίες προϊόντων